Koefnoen, pedagogisch verantwoord?

Koefnoen is één van de televisieprogramma´s die ik zelf heel leuk vind om te kijken. Ook tieners kunnen massaal om koefnoen lachen. Maar is het pedagogisch verantwoord om je kinderen naar dit soort programma´s te laten kijken?

Koefnoen zit vol met humor, maar soms vind ik de grappen net op het randje. Misschien maakt dat het juist zo leuk. Alleen het idee dat kinderen ook naar deze filmpjes kijken, zit me toch niet helemaal lekker.

De dispuuttrutjes: Fleur en Madelon. Iedereen kent ze wel. De filmpjes hiervan zijn ongelooflijk grappig, maar toch best grof. Ik vraag me af of kinderen doorhebben dat de ‘kakkermeisjes’ hier volledig belachelijk worden gemaakt. Aan de andere kant leren kinderen hiervan hoe je je nou juist niet in het openbaar moet gedragen.

Ik hou van Holland, De T-mobile klantenservice, Kwestie van Kiezen. Alle parodies hiervan zijn gebaseerd op de werkelijkheid. Het televisieprogramma bevat ook ontzettend veel humor en je moet er wel bij nadenken. Dit is allemaal wel weer heel positief voor de ontwikkeling van een kind.

Ik zou graag jouw mening willen. Vind jij het pedagogisch verantwoord om kinderen een programma als koefnoen te laten kijken? Reageer hieronder.

One comment on “Koefnoen, pedagogisch verantwoord?

  • Margarete , Direct link to comment

    Er worden niet van nutrae meer jongens geboren dan meisjes.Meestal worden er zelfs meer meisjes dan jongen geboren.doordat mannetjes XY hebben en daardoor meer kans op een ziekte hebben en dus meer kans op een miskraam.Dus (Overigens worden er ook van nutrae al meer jongens dan meisjes geboren, maar dan hebben we het over een verschil van maar 5 procent.)Is niet correct. vooral omdat KIJK zegt dat er van nutrae al meer jongens dan meisjes worden geboren.Gr. Chad

Comments are closed.